Η εκπαίδευση, λειτουργεί ως μια ασφαλής νησίδα θαλπωρής, μάθησης, κοινωνικοποίησης και αλληλοσεβασμού. Τα βασικά στοιχεία που πρέπει να αποκομίζει ο μαθητής μέσα από το σχολείο είναι η ικανότητα για κριτική σκέψη, δημιουργικότητα και ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη. Το σχολικό έτος: 2021-2022 δημιουργήσαμε μία ομάδα με το όνομα «ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ» που έως σήμερα συνεχίζει τις δράσεις της. Στόχος των δράσεών μας είναι να βελτιωθούν οι σχέσεις μεταξύ των μαθητών, να ενισχυθεί η επικοινωνία, η αλληλεγγύη, η εμπιστοσύνη και η συνεργασία, ώστε να δημιουργηθεί ένα ευχάριστο και δημιουργικό περιβάλλον μάθησης, για την αντιμετώπιση εκείνων των μορφών συμπεριφοράς που εμποδίζουν την ανάπτυξη ενός θετικού σχολικού κλίματος. Αυτή η προσπάθειά μας όλα αυτά τα χρόνια υποστηρίζεται από τον Διευθυντή του σχολείου μας, τους μαθητές και γονείς της σχολικής κοινότητας και το σύνολο των εκπαιδευτικών και αποσκοπεί στο να μπορέσουμε να κτίσουμε ένα σχολείο συμπεριληπτικό, μία εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς.
Σας καλούμε λοιπόν να μας ακολουθήσετε και να γίνετε συνοδοιπόροι στο έργο μας…
Η ομάδα “Ενσυναίσθηση”
Χρύσα Κοκορίκου(συντονίστρια και μέλος από το 2021)
Μαρκέλλα Τσατσαρώνη(μέλος από το 2021)
Βασιλική Σταϊκούδη(μέλος 2024)
Μαίρη Μανδήλα(μέλος 2024)
Εύη Χρήστου(μέλος 2024)
Εισαγωγικό βίντεο-ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ 2024-2025
Ας γνωριστούμε…
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ
Την Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2024, οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄τάξης και οι εκπαιδευτικοί τους, προσκάλεσαν τον Δήμαρχο Λυκόβρυσης-Πεύκης κ. Μάριο Ψυχάλη, στα πλαίσια των μαθημάτων «ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ» και «ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ», όπου τα παιδιά ανέλαβαν τον ρόλο των “μικρών δημοσιογράφων” και πήραν συνέντευξη από τον Δήμαρχο. Επρόκειτο για μια δράση της ομάδας “ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ”στόχος της οποίας ήταν να τεθούν προς συζήτηση θέματα που απασχολούν την κοινωνία μας, τον τόπο μας και τις ανάγκες του.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΧΕΤΙΚΟΥ ΑΡΘΡΟΥ: https://www.thessi.gr/article?id=356478
ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΖΩΩΝ
Κι όμως! Έχουν και τα ζώα δικαιώματα!Η Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων των Ζώων υιοθετήθηκε από τη Διεθνή Ένωση Δικαιωμάτων των Ζώων το 1977 στο Λονδίνο. Στη συνέχεια, διακηρύχθηκε στις 15 Οκτωβρίου 1978, στην Έδρα της Ουνέσκο στο Παρίσι. Το περιεχόμενο των κειμένων της, αναθεωρημένο από τη Διεθνή Ένωση Δικαιωμάτων των Ζώων το 1989, δημοσιοποιήθηκε το 1990. (πηγή πληρ.https://el.wikipedia.org/wiki/)
Έχουν τα ζώα “Ενσυναίσθηση”;
Σίγουρα τα ζώα κατεβάζουν τα αυτιά τους όταν τα μαλώνουμε, φοβούνται αν κάποιος κινηθεί απειλητικά εναντίον τους και σίγουρα πονούν όταν τα κακοποιούν. Έχουν άραγε όμως “ενσυναίσθηση”;
“Ο γητευτής των ελεφάντων”
Ο Λόρενς Άντονι (17 Σεπτεμβρίου 1950 – 2 Μαρτίου 2012) , Νοτιοαφρικανός συντηρητής, περιβαλλοντολόγος, εξερευνητής και συγγραφέας, γνωστός σαν “The Elephant Whisperer”, ήταν λάτρης των άγριων ζώων. Ήταν ιδρυτής του καταφυγίου «Thula Thula Reserve», με αφρικανικούς ελέφαντες. Είχε αποκτήσει τη δύναμη να παρηγορεί τους ελέφαντες κατά την άφιξή τους στο καταφύγιο. Στο βιβλίο του, “The Elephant_Whisperer”, γράφει για τη δύναμη επικοινωνίας που είχε αναπτύξει με τους ελέφαντες.
Όταν ο Άντονι έφυγε από τη ζωή, οι ελέφαντες ταξίδεψαν στο σπίτι του. Σύμφωνα με τον γιο του το κοπάδι επισκεπτόταν κάθε βράδυ το σπίτι του μετά την απώλειά του πατέρα του.
(Πηγή εικόνας:https://www.tripadvisor.com.gr)
Η αληθινή ιστορία του Χάτσικο
Τον Ιανουάριο του 1924, ο Χιντεσάμπουρο Ουένο, καθηγητής στο πανεπιστήμιο της πρωτεύουσας της Ιαπωνίας, υιοθετεί ένα λευκό κουτάβι Ακίτα, ηλικίας δύο περίπου μηνών -γεννήθηκε στις 10 Νοεμβρίου του 1923- το οποίο ονομάζει Χάτσικο και σημαίνει ο όγδοος ευοίωνος πρίγκιπας. Ο καθηγητής μεγάλωσε τον Χάτσικο σαν πραγματικό φίλο και σύντροφο. Κάθε πρωί, ο σκύλος συνόδευε τον κύριό του στον σταθμό, απ’ όπου ο Ουένο έπαιρνε το τρένο για να πάει στο πανεπιστήμιο και το απόγευμα ακολουθούσαν αντίστροφη πορεία προς το σπίτι.
Όμως, ένα απόγευμα του Μαΐου του 1925, ο καθηγητής δεν ήταν συνεπής στο καθιερωμένο ραντεβού τους για την επιστροφή, αφού, κατά τη διάρκεια μιας διάλεξης, έφυγε ξαφνικά από τη ζωή. Ο Χάτσικο, ωστόσο, τον περίμενε στο ίδιο σημείο κάθε μέρα, για το υπόλοιπο της ζωής του…
Σήμερα το σώμα του Χάτσικο βρίσκεται βαλσαμωμένο στο Μουσείο Φυσικών επιστημών στο Τόκιο.
(Πηγή εικόνας: https://www..zanimaux.com)
Στο σημείο που περίμενε τον καθηγητή στήθηκε προς τιμήν του ένα μπρούτζινο άγαλμα. Το άγαλμα αυτό καταστράφηκε κατά τη διάρκεια ενός συμμαχικού βομβαρδισμού στη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου αλλά ξαναστήθηκε εκεί το 1948. Η είσοδος του σταθμού που βρίσκεται κοντά στο άγαλμα, ονομάζεται «Hachikō-guchi», που σημαίνει «Έξοδος του Χάτσικο». Ένα παρόμοιο άγαλμα υπάρχει και στη γενέτειρα του Χατσίκο, την Οντάτε και εκεί μπροστά στον σταθμό των τρένων. Το 2004 φτιάχτηκε και ένα τρίτο άγαλμα και τοποθετήθηκε μπροστά από Μουσείο Σκύλων Ακίτα στην Οντάτε.
(πηγές: http://www.filozoiki.gr,
https://www.denverartmuseum.org/en/edu/book-recommendation/hachiko-true-story-loyal-dog)
Τι λέτε λοιπόν; Έχουν τα ζώα ενσυναίσθηση;
η εκπαιδευτικός Χρύσα Κοκορίκου
“ΚΑΡΤΕΣ ΜΕ ΖΩΑ”
Αφού συζητήσαμε για την αξία των ζώων στη ζωή μας αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε…Αρχικά φτιάξαμε όμορφες κάρτες σε χαρτόνι που απεικόνιζαν ζωάκια και στη συνέχεια σελιδοδείκτες με ζώα.
από τους μαθητές και τις μαθήτριες του ΣΤ΄1
Green Organic Shape Animal Conservation Presentation by chrisa“ΣΕΛΙΔΟΔΕΙΚΤΕΣ ΜΕ ΖΩΑ”
από τους μαθητές και τις μαθήτριες του ΣΤ΄1
η εκπαιδευτικός του ΣΤ1 Χρύσα Κοκορίκου
ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ-“ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ”
Οι μαθητές/τριες του τμήματος Ένταξης και η Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής κ. Εύη Χρήστου μίλησαν για τη σπουδαιότητα των ζώων στη ζωή μας και περνούν τα δικά τους μηνύματα για την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων μέσα από την παρακάτω δημιουργία με τον τίτλο: “Οι φίλοι μας”.
η εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής Εύη Χρήστου
Project από τους μαθητές/τριες του ΣΤ1 και ΣΤ3 και την Εκπαιδευτικό Γαλλικής γλώσσας κ. Ράλλιου Ελένη
Από τους μαθητές/τριες του ΣΤ1…
Από τους μαθητές/τριες του ΣΤ3…
η εκπαιδευτικός Γαλλικής γλώσσας κ.Ράλλιου Ελένη
ΚΑΡΤ ΠΟΣΤΑΛ ΚΑΙ ΚΑΡΤΕΣ ΜΕ ΑΣΤΕΙΑ ΖΩΑΚΙΑ
από τους μαθητές/τριες του ΣΤ2
Το ΣΤ2 με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα των ζώων που έχει καθιερωθεί κάθε χρόνο να τιμάται την 4η Οκτωβρίου, έφτιαξε καρτ ποστάλ για να σταλούν σε όλους εμάς τους ανθρώπους, από τα ίδια τα ζώα, καθώς και κάδρα με αστεία ζωάκια.
4Η-ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ-ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ-ΗΜΕΡΑ-ΤΩΝ-ΖΩΩΝ-ΑΣΤΕΙΑ-ΖΩΑΚΙΑ 4Η-Οκτωβρίου-Παγκόσμια-Ημέρα-των-Ζώων-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ-ΚΑΡΤ-ΠΟΣΤΑΛ
η εκπαιδευτικός του ΣΤ2 Μαρκέλλα Τσατσαρώνη
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ-ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ
Επιμέλεια & Δημιουργία: Χρύσα Κοκορίκου
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ 44ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΑΙΔΙΟΥ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ-ΠΕΥΚΗΣ
Οι μαθητές/τριες της Β΄και ΣΤ΄τάξης συμμετείχαν στο Φεστιβάλ Παιδιού.
Άξονας δραστηριοτήτων: ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Εικαστικές Δημιουργίες με Θέμα: “Ελλάδα…θυμίζει”
ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΠΕΥΚΗΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΤΗΣ ΣΤ΄ΤΑΞΗΣ
Οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄τάξης με τις εκπαιδευτικούς τους κ. Χρύσα Κοκορίκου και κ. Αμαλία Παναγιωτοπούλου, καθώς και τον Διευθυντή του Σχολείου κ.Κωνσταντίνο Καβρουματζή παρευρέθησαν στο 44ο Φεστιβάλ Παιδιού την Παρασκευή, 31 Μαΐου 2024, στις 6.30 μ.μ. όπου και βραβεύτηκαν για τη συμμετοχή τους στον Διαγωνισμό Σεναρίου της Κινηματογραφικής Λέσχης Πεύκης. Και τα 3 βραβεία τα κέρδισε το σχολείο μας από τη συμμετοχή των μαθητών/τριών της ΣΤ΄τάξης! Τιμητικοί έπαινοι δόθηκαν σε όλα τα παιδιά για τη συμμετοχή τους!!! ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!!
Η Κινηματογραφική Λέσχη Πεύκης συνεχίζοντας την προσπάθειά της να διαδώσει την Έβδομη Τέχνη σε μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης διοργάνωσε διαγωνισμό σεναρίου με θέμα: «Πώς φαντάζεσαι τον κόσμο που θέλεις να ζήσεις;».Πρόκειται για ακόμα μία πρωτοβουλία η οποία έγινε σε συνεργασία με επαγγελματίες του χώρου του Κινηματογράφου. Οι μαθητές των Δημοτικών Σχολείων της πόλης μας, κλήθηκαν να γράψουν τη δική τους ιδέα για σενάριο , δηλώνοντας συμμετοχή στον διαγωνισμό σεναρίου. Ο διαγωνισμός αυτός έχει σκοπό να επαναπροσδιορίσει την σχέση του ανθρώπου με το περιβάλλον του, καθώς επίσης να ευαισθητοποιήσει τα παιδιά που είναι το μέλλον του πλανήτη μας και οι διαμορφωτές του. Τα σενάρια που επιλέγησαν θα αποτελέσουν αφετηρία, για να πραγματοποιηθεί ένα Εργαστήρι Σεναρίου και ένα Εργαστήρι Ηχοληψίας και Μουσικής Επένδυσης ώστε στη συνέχεια να δημιουργηθεί μία ταινία μικρού μήκους, η οποία θα ταξιδέψει το Δεκέμβριο του 2024 στο Camera Zizanio, το Διεθνές Φεστιβάλ Ολυμπίας για παιδιά και νέους! Οι καλύτερες συμμετοχές βραβεύτηκαν στο Φεστιβάλ Παιδιού 2024!!!
ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΖΩΑ
Η 4η Απριλίου έχει καθιερωθεί ως Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων. Αποτελεί δε ημέρα αφύπνισης και υπενθύμισης της πρέπουσας και απαιτούμενης συμπεριφοράς που κάθε πολιτισμένος άνθρωπος οφείλει να υποδείξει απέναντι στα αδέσποτα ζώα. Μια πολιτισμένη κοινωνία υποχρεούται να σέβεται τα ζώα, να νοιάζεται, να μην αδιαφορεί και να αναλαμβάνει δράση. Με αφορμή την ημέρα αυτή καθώς και την ανάγκη ανάδειξης του μεγάλου αυτού κοινωνικού προβλήματος των αδέσποτων ζώων η ομάδα ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ αναλαμβάνει δράση…
ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΖΩΑ
από τους μαθητές/τριες του ΣΤ2
4 ΑΠΡΙΛΙΟΥ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΑΔΕΣΠΟΤΩΝ ΖΩΩΝ
Οι μαθητές/τριες του ΣΤ2 στέλνουν τις δικές τους ευχές για τα αδέσποτα ζωάκια…
ΑΦΙΣΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΖΩΑΚΙΑ
1η αφίσα: Ζωγραφίσαμε την παρακάτω αφίσα θέλοντας να περάσουμε το μήνυμα της “ενσυναίσθησης”…πώς νιώθει ένα αδέσποτο ζωάκι; Πώς βιώνει την εγκατάλειψη, τη μοναξιά και την έλλειψη φροντίδας;
2η αφίσα: Αγαπώ τα ζώα!!! Οφείλουμε να συνυπάρχουμε με τα ζώα και να μην τα ενοχλούμε. Σεβόμαστε την ύπαρξή τους!
3η ΑΦΙΣΑ: ΓΛΥΚΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑΚΙΑ
η εκπαιδευτικός του ΣΤ2 Χρύσα Κοκορίκου
ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΖΩΑ
από τους μαθητές/τριες του Β2
Την εβδομάδα 8/4/2024 έως 12/4/2024 ασχοληθήκαμε με δράσεις που αφορούσαν την 4η Απριλίου, Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων, ενημερωθήκαμε και ευαισθητοποιηθήκαμε σχετικά με τη φροντίδα και προστασία τους τόσο από οργανωμένους φορείς, όσο και από εμάς τους ίδιους.
Αρχικά παρακολουθήσαμε δύο βιντεάκια, σχετικά με το πως μπορεί ένας δήμος να προστατεύσει τα αδέσποτα, καθώς και τι μπορούμε να κάνουμε εμείς γι’ αυτά.
Ταινία μικρού μήκους «Η ζωή μέσα από τα μάτια των αδέσποτων ζώων» από τον Δήμο Ηρακλείου:
When Harry Met Hero:
Έπειτα, διαβάσαμε δύο λογοτεχνικά βιβλία σχετικά με τα αδέσποτα ζώα:
«Η μάγισσα Λουΐζα και η 32 γάτες», Τζένη Κουτσοδημητροπούλου, εκδ. Μεταίχμιο και
«Ένα αγόρι που το έλεγαν…», Φιλιώ Λαζανά, εκδ. Μεταίχμιο
Τέλος, τα παιδιά ζωγράφιζαν αδεσποτάκια με τη βοήθεια της κ. Κοκορίκου Χρύσας, έστειλαν τα δικά τους μηνύματα για τη φροντίδα των αδέσποτων ζώων και δημιούργησαν δύο αφίσες με ζώα και το μήνυμα τόσο για την προστασία τους, όσο και γενικότερα για τη φροντίδα που πρέπει να δείχνουμε σε όλη τη φύση.
ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑΚΙΑ-ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΩΝ ΑΔΕΣΠΟΤΩΝ ΖΩΩΝ
ΑΦΙΣΕΣ ΜΕ ΖΩΑ
η εκπαιδευτικός του Β2 Μαρκέλλα Τσατσαρώνη
ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΖΩΑ
από τους μαθητές/μαθήτριες του ΣΤ1
Τα παιδιά του ΣΤ1 δημιούργησαν συλλογικά έργα για την παγκόσμια ημέρα αδέσποτων ζώων. Ζωγράφισαν,έφτιαξαν ιστορίες και έγραψαν προσκλήσεις που αναλαμβάνουν να οργανώσουν γιορτή υιοθεσίας αδέσποτων ζώων. Με ενσυναίσθηση σε κάθε ζωή, αγάπη και φροντίδα.
ΑΦΙΣΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΖΩΑ
ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ
η εκπαιδευτικός του ΣΤ1 Αμαλία Παναγιωτοπούλου
ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΖΩΑ
από τους μαθητές/τριες του Β1
Τα αδέσποτα ζώα είναι οι φίλοι μας που αξίζουν το σεβασμό και τη φροντίδα μας. Μόνο με την αλληλεγγύη και την αγάπη μας μπορούμε να βοηθήσουμε αυτά τα ζώα να ζήσουν μια αξιοπρεπή ζωή. Ας ενώσουμε τις δυνάμεις μας για να
προστατεύσουμε, να φροντίσουμε τα αδέσποτα ζώα και να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο και πιο ανθρώπινο περιβάλλον για όλα τα ζώα.
Οι μαθητές/τριες του Β1 αφού μίλησαν για τα αδέσποτα ζώα, έγραψαν εργασίες κι έπειτα απεικόνισαν μέσα από τις εικαστικές τους δημιουργίες πώς νιώθουν τα αδέσποτα ζωάκια!
η εκπαιδευτικός του Β1 Κατερίνα Δογραμματζή
ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΖΩΑ
LES DROITS DES ANIMAUX
Project από την εκπαιδευτικό Γαλλικής γλώσσας κ.Ράλλιου Ελένη
η εκπαιδευτικός Γαλλικών κ.Ράλλιου Ελένη
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΩΦΩΝ & ΒΑΡΗΚΟΩΝ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ-ΠΕΥΚΗΣ
ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
η εκπαιδευτικός Χρύσα Κοκορίκου
ΕΓΩ ΚΑΙ ΣΥ ΜΑΖΙ
Πόσο σημαντική είναι η φιλία στη ζωή μας! Πόσο ανάγκη έχουμε να υπάρχει κάποιος που να τον εμπιστευόμαστε και να μας εμπιστεύεται, να στηριζόμαστε πάνω του και να τον στηρίζουμε, να τον ακούμε και να μας ακούει, να μοιραζόμαστε μαζί του τα πιο όμορφα και τα δύσκολα και να κάνει κι εκείνος το ίδιο…φιλία…λέξη ισχυρή, ουσιαστική…οι μαθητές/τριες της ΣΤ2 τάξης γράφουν για τους φίλους/φίλες τους…και τη μεγάλη αξία που έχουν στη ζωή τους…
η εκπαιδευτικός του ΣΤ2 Χρύσα Κοκορίκου
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ-ΣΤ2
η εκπαιδευτικός του ΣΤ2 Χρύσα Κοκορίκου
ΣΠΑΣΕ ΤΗ ΣΙΩΠΗ
από τους μαθητές/τριες του Β2
η εκπαιδευτικός του Β2 Μαρκέλλα Τσατσαρώνη
ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ
από τους μαθητές/τριες του Β1
η εκπαιδευτικός Κατερίνα Δογραμματζή
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ
από τους μαθητές/τριες του Β1
η εκπαιδευτικός Κατερίνα Δογραμματζή
ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ
από τους μαθητές/τριες του Β1
η εκπαιδευτικός Κατερίνα Δογραμματζή
ΒΙΝΤΕΟ-ΕΝΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ ΜΑΣ
η εκπαιδευτικός Χρύσα Κοκορίκου
ΚΟΡΥΦΩΣΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ-ΑΦΙΣΑ-“Σπάμε τη σιωπή, ενώνουμε τις φωνές ενάντια στη βία” -Υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού
Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Πεύκης, σε συνεργασία με το Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων καθώς και με σχολεία όλων των βαθμίδων από όλη τη χώρα, θα υλοποιήσει δράση κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού με τίτλο «Σπάμε τη σιωπή, ενώνουμε τις φωνές κατά της βίας» στις 6 Μαρτίου 2024, ώρα 10.30-11.15, στην πλατεία Σοφούλη.
Σκοπός της δράσης στην πλατεία είναι η ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών, των μελών της σχολικής κοινότητας και της ευρύτερης κοινωνίας κατά της βίας στο σχολείο αλλά και σε άλλα θεσμικά πλαίσια όπως η οικογένεια, η εργασία, ο αθλητισμός, κ.λπ.
Στο πλαίσιο της δράσης στις 11.00, οι μαθητές/τριες της Β΄και ΣΤ΄τάξης θα σπάσουν ταυτόχρονα ένα μπαλόνι. Το σπάσιμο των μπαλονιών συμβολίζει το σπάσιμο της σιωπής και η ταυτόχρονη κίνηση συμβολίζει ότι ενώνουμε τις φωνές. Συγχρόνως το ίδιο θα κάνουν και οι μαθητές/τριες που θα παραμείνουν στο σχολείο.
Η υλοποίηση της δράσης σε κεντρικό σημείο της πόλης αποσκοπεί στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των πολιτών.
Με εκτίμηση
Ο επιστημονικά υπεύθυνος
Θεόδωρος Θάνος
Καθηγητής
Παιδαγωγικό Τμ. Ιωαννίνων Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Υπεύθυνοι της δράσης που αφορά το σπάσιμο των μπαλονιών σε κεντρικό σημείο της πόλης:
Ο Διευθυντής του σχολείου Κωνσταντίνος Καβρουματζής και οι εκπαιδευτικοί:
Κοκορίκου Χρυσούλα
Δογραμματζή Αικατερίνη
Παναγιωτοπούλου Αμαλία
Ράλλιου Ελένη
Τσατσαρώνη Μαρκέλλα
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
ΕΠΑΙΝΟΣ ΑΠΟ “ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ”
ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ-ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
“ΜΑΘΕ” ΜΕΡΟΣ 3
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
“ΜΑΘΕ” ΜΕΡΟΣ 2
ΒΙΝΤΕΟ(ΠΗΓΗ: ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ): Ο Φίλιππος(μαθητής που δέχεται σχολικό εκφοβισμό) και ο Μπάμπης(μαθητής που ασκεί σχολικό εκφοβισμό)
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
“ΜΑΘΕ” ΜΕΡΟΣ 1
ΔΕΣ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ “ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ” ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
“ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΝΕΦΕΛΗΣ”
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΡΘΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ thessi.gr
ΔΕΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ: https://www.thessi.gr/article?id=351425
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ
ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ-Β1
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β1 τάξης με τη δασκάλα τους κ. Κατερίνα Δογραμματζή διάβασαν το βιβλίο “ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ”-Ένα τρυφερό βιβλίο για την ενσυναίσθηση και την αμοιβαία κατανόηση “.(Συγγραφέας: Άλκηστη Χαλικιά) κι έπειτα έφτιαξαν την παρακάτω εικαστική δημιουργία. Πολλά Συγχαρητήρια!!!
η εκπαιδευτικός του Β1 Κατερίνα Δογραμματζή
ΔΡΑΣΗ για «Το Χαμόγελο του Παιδιού»
Εν όψει της 6ης Μαρτίου, Σχολικής Ημέρας ενάντια στην Ενδοσχολική Βία και Εκφοβισμό,
“Το Χαμόγελο του Παιδιού” πραγματοποιεί για 11η συνεχή χρονιά την εκστρατεία Μίλα Τώρα.
Το ΣΤ2 συμμετέχει στη δράση με τη δημιουργία αφίσας.
η εκπαιδευτικός του ΣΤ2 Χρύσα Κοκορίκου
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ…
από τις μαθήτριες και τους μαθητές της ΣΤ2 τάξης…
η εκπαιδευτικός του ΣΤ2 Χρύσα Κοκορίκου
Καλλιέργεια κοινωνικής ενσυναίσθησης μέσω ομαδικού παιχνιδιού
από τους μαθητές/τριες του ΣΤ1
Όλα τα παιδιά δημιουργήσαμε έναν κύκλο, αλληλεπιδράσαμε ρίχνοντας ένα κουβάρι ο ένας στον άλλον, με στόχο να εκφράσουμε τι προσφέρουμε στην ομάδα μας και είναι ωφέλιμο για όλους. Προσπαθούσαμε να είμαστε όλοι συνδεδεμένοι φτιάχνοντας το υφαντό, τον ιστό της ομαδικότητας. Τα καταφέραμε!
Ακούστηκαν οι λέξεις:
Σεβασμός Ευγένεια Προσπάθεια Συμμετοχή Αγάπη Χαρά Φιλία Διαφορετικότητα
Επικοινωνία Χιούμορ Παιχνίδι Διάλογος Αλληλεγγύη Συμπερίληψη Ενσυναίσθηση…
η εκπαιδευτικός του ΣΤ1 Αμαλία Παναγιωτοπούλου
Ζωγραφίζοντας την ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ…
Εικαστικές δημιουργίες από τις μαθήτριες και τους μαθητές της ΣΤ2 τάξης
Συνεργαζόμαστε, δημιουργούμε, κάνουμε αστεία, απολαμβάνουμε το αποτέλεσμα…
Ζωγραφίζοντας την ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ…μέσα από ένα βίντεο με μουσική…πατήστε το τετραγωνάκι κάτω δεξιά ώστε να το παρακολουθήσετε…
η εκπαιδευτικός της ΣΤ2 τάξης Χρύσα Κοκορίκου
η εκπαιδευτικός της ΣΤ2 τάξης Χρύσα Κοκορίκου
Δημοσίευση άρθρου στην εφημερίδα thessi.gr για τη γιορτή μας!
Πηγή πληροφοριών: https://www.thessi.gr/article?id=350361#google_vignette
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ:
Θέλοντας να ενισχύσουμε τις σχέσεις μεταξύ των μαθητών, να καταλάβουμε πόσο διαφορετικός είναι ο ένας από τον άλλον και παράλληλα πόσο σημαντικός και πολύτιμός τόσο για τον ίδιο του τον εαυτό όσο και για την ομάδα, ξεκινήσαμε να συζητάμε για τα διαφορετικά χαρακτηριστικά μας. Έπειτα με τη βοήθεια της φιλαναγνωσίας διαβάσαμε, απολαύσαμε, διασκεδάσαμε με τα βιβλία του Αντώνη Παπαθεοδούλου από τις εκδόσεις Παπαδόπουλος, «Οι καλοί και οι κακοί πειρατές», «Οι καλές και οι κακές μάγισσες». Στο τέλος παίρνοντας παράδειγμα από τους άτακτους πειρατές και από τις χαριτωμένες μαγισσούλες αποφασίσαμε να φτιάξουμε τα πορτρέτα μας, βάζοντας ο καθένας τα δικά του μοναδικά χαρακτηριστικά και υπογραμμίζοντας τη δική του μοναδικότητα με τα χρώματα που αγαπάμε. Έτσι οι μαθήτριες και οι μαθητές του Β2 έφτιαξαν «Τα πορτρέτα της διαφορετικότητας» και σας τα παρουσιάζουν!
Μαρκέλλα Τσατσαρώνη Β2
η εκπαιδευτικός της Β2 τάξης Μαρκέλλα Τσατσαρώνη
ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ
Διαφορετικότητα σημαίνει μοναδικότητα! Κάθε ανθρώπινη ύπαρξη είναι διαφορετική από μία άλλη και ταυτόχρονα μοναδική!
η εκπαιδευτικός της ΣΤ2 τάξης Χρύσα Κοκορίκου
ΤΟ ΠΑΖΛ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ
Ας παίξουμε…
Τρία ψηφιακά παιχνίδια με θέμα τα ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ.
Μπορείς να βρεις τη λέξη; Για κάθε λάθος γράμμα η μαργαρίτα θα χάνει ένα πέταλο…
Ζευγάρια: Μπορείς να βρεις τη λέξη που αντιστοιχεί στη σωστή εικόνα;
Διάλεξε τη σωστή απάντηση…
η εκπαιδευτικός Χρύσα Κοκορίκου
ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΟΜΟΡΦΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ
Η ενσυναίσθηση θα έπρεπε να αποτελεί μία βαθιά στάση ζωής που έχει να κάνει με το πώς επιλέγουμε να αντιδράμε, να σκεφτόμαστε, να δρούμε, να επικοινωνούμε και να συνυπάρχουμε! Μία δεξιότητα που καλλιεργεί τη βαθιά εμπιστοσύνη και αποδοχή, που βελτιώνει την ποιότητα της επαφής με τους γύρω μας, ξεκινώντας απλά με μια καλή κουβέντα…
η εκπαιδευτικός Χρύσα Κοκορίκου
“Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ”
Ελάτε μαζί μας σε αυτή την όμορφη εικονική περιήγηση…Συγχαρητήρια στις μαθήτριες και τους μαθητές της ΣΤ2 τάξης! Πολλές ευχαριστίες στους γονείς της ΣΤ2 τάξης!!! Δημιουργία και επιμέλεια: Χρύσα Κοκορίκου
Η Ενσυναίσθηση: Εικαστική Δημιουργία από τις μαθήτριες και τους μαθητές της ΣΤ2 τάξης
η εκπαιδευτικός Χρύσα Κοκορίκου
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!
Συγχαρητήρια σε όλες τις μαθήτριες και τους μαθητές της Β΄και ΣΤ΄τάξης του Σχολείου μας και του Ειδικού Δ.Σ. Νέου Ηρακλείου για την όμορφη Χριστουγεννιάτικη γιορτή!!! Ήσασταν όλες και όλοι μοναδικές και μοναδικοί!!! Σας ευχαριστούμε!!! Ευχόμαστε σε όλους να περάσετε τα Πιο Γλυκά Χριστούγεννα!!!(φωτογραφία: ο Διευθυντής του Σχολείου μας κ. Κωνσταντίνος Καβρουματζής, η Διευθύντρια του Ειδικού Δ.Σ. Νέου Ηρακλείου κ. Γεωργία Χαλαζωνίτου και οι εκπαιδευτικοί: Χρύσα Κοκορίκου, Κατερίνα Δογραμματζή, Μαρκέλλα Τσατσαρώνη και Αμαλία Παναγιωτοπούλου)
ΤΑ ΠΙΟ ΓΛΥΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
Το σχέδιο δράσης μας «Διαφορετικότητα και Αλληλοσεβασμός στη σχολική κοινότητα» προχωρά σε δράση-εκδήλωση στις 15 Δεκεμβρίου 2023 και ώρα 10 το πρωί, στο Δημοτικό Θέατρο Πεύκης. Πρόκειται για μια χαρούμενη Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση, η οποία θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με το Ειδικό Δημοτικό Σχολείου Ν. Ηρακλείου. Βασικός στόχος αυτής της δράσης είναι η συνεργασία των μαθητριών/μαθητών της Β΄και ΣΤ΄τάξης και των δύο σχολείων, η αμοιβαία αποδοχή και αλληλοεκτίμηση, όπου μαθήτριες/μαθητές και εκπαιδευτικοί θα περάσουμε το μήνυμα πως είμαστε όλοι διαφορετικοί μα τόσο μοναδικοί και οφείλουμε να σεβόμαστε ο ένας τον άλλον,να συνυπάρχουμε αρμονικά και μαζί να δημιουργούμε. Έφτασε όμως η ώρα να γίνει και μια όμορφη δράση όπου τα παιδιά μας θα ζήσουν μια ξεχωριστή και όμορφη εμπειρία συνεργασίας. “Τα πιο Γλυκά Χριστούγεννα” ονομάσαμε τη δράση μας με την ευχή τα φετινά Χριστούγεννα να είναι τα πιο γλυκά για όλους μας!
Ψηφιακή πρόσκληση με μουσική- ΤΑ ΠΙΟ ΓΛΥΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΟΡΤΗΣ
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΑΦΙΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ
Η πανέμορφη αυτή αφίσα θα διακοσμήσει τον χώρο του Δημοτικού Θεάτρου Πεύκης τη μέρα της γιορτής μας και δημιουργήθηκε από την εκπαιδευτικό του Τμήματος Ένταξης κ. Χρήστου Εύη!!!Ευχαριστούμε!!!!!!!!
ΕΥΧΕΣ ΣΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ
Εικαστική Δημιουργία από την Εκπαιδευτικό Γαλλικής Γλώσσας κ. Ελένη Ράλλιου με τους μαθητές της Ε΄ τάξης του σχολείου μας! Η αφίσα θα διακοσμήσει τον χώρο του Θεάτρου τη μέρα της γιορτής μας!!! Κάθε κάρτα περιέχει και μια όμορφη ευχή στα Γαλλικά!!! Félicitations!!!
ENSEMBLE- ΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Ε΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΡΑΣΗΣ: ΡΑΛΛΙΟΥ ΕΛΕΝΗ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ
Προτάσεις βιβλίων από την εκπαιδευτικό της Β2 τάξης κ.Μαρκέλλα Τσατσαρώνη
Η εκπαιδευτικός του Β2 Μαρκέλλα Τσατσαρώνη
PROJECT από τις μαθήτριες και τους μαθητές της ΣΤ2 τάξης
Αν αγαπάμε τον εαυτό μας οι σχέσεις μας με τους άλλους θα βελτιωθούν. Νιώθωντας ευτυχία και πληρότητα μπορούμε να μεταδώσουμε και στον διπλανό μας τη φροντίδα και αγάπη μας, να κατανοήσουμε τη διαφορετικότητά του και να τον αποδεχόμαστε όπως ακριβώς είναι!!!
Αν αγαπώ τον εαυτό μου θα αγαπήσω και τους άλλους!
η εκπαιδευτικός της ΣΤ2 τάξης Χρύσα Κοκορίκου
Η ομάδα “ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ” συνεχίζει τις δράσεις της αυτή τη φορά με έκδοση ηλεκτρονικής εφημερίδας. Αρθρογράφοι θα είναι οι μαθητές και εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, οι οποίοι μπορούν να συμμετέχουν είτε ομαδικά ανά τμήμα, είτε ατομικά, αναγράφοντας μόνο το τμήμα τους με ένα άρθρο, μια αφίσα, μια ζωγραφιά ώστε όλοι μαζί συλλογικά να διαδώσουμε το μήνυμα:
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Κάθε εβδομάδα θα αναρτώνται δύο τεύχη τα οποία θα μπορούν να αξιοποιούνται για συζήτηση και δράσεις από τους εκπαιδευτικούς και μαθητές της κάθε τάξης.
Η ομάδα “ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ”
Η Σχολική Εφημερίδα ‘ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ” έφτασε στο τέλος της…μαθητές και εκπαιδευτικοί έγιναν αρθρογράφοι και πέρασαν τα δικά τους μηνύματα κατά της ενδοσχολικής βίας. Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι συνεργάστηκαν για την επίτευξη της δράσης μας!
Η ομάδα “Ενσυναίσθηση”
Κατερίνα Δογραμματζή
Χρύσα Κοκορίκου
Ιωάννα Μπάλλα
Μόνα Σκούρα
Μαρκέλλα Τσατσαρώνη
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ “ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ” ΤΕΥΧΟΣ 18-ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ-
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ “ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ” ΤΕΥΧΟΣ 17
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ “ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ” ΤΕΥΧΟΣ 16
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ “ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ” ΤΕΥΧΟΣ 15
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ “ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ” ΤΕΥΧΟΣ 14
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ “ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ” ΤΕΥΧΟΣ 13
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ “ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ” ΤΕΥΧΟΣ 12
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ “ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ” ΤΕΥΧΟΣ 11
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ “ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ” ΤΕΥΧΗ 1-10
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ “ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ” ΤΕΥΧΟΣ 10
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ “ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ” ΤΕΥΧΟΣ 9
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ “ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ” ΤΕΥΧΟΣ 8
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ
από τους μαθητές της Α΄2 τάξης και την εκπαιδευτικό κα Μαρκέλλα Τσατσαρώνη
ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΑ ΖΩΑ!!! ΔΡΑΣΗ: ΥΙΟΘΕΣΙΑ ΧΕΛΩΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ
ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΑ ΖΩΑ-ΥΙΟΘΕΣΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Δ΄ ΤΑΞΗΣ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ-ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ-ΤΕΥΧΟΣ 7
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ-ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ-ΤΕΥΧΟΣ 6
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ-ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ-ΤΕΥΧΟΣ 5
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ – ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ- ΤΕΥΧΟΣ 4
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ – ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ- ΤΕΥΧΟΣ 3
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ – ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΤΕΥΧΟΣ 2
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ-ΤΕΥΧΟΣ 1
Αγαπητοί μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί,
Στα πλαίσια της Πανελλήνιας Ημέρας κατά της Σχολικής Βίας (6 Μαρτίου) διοργανώνεται γιορτή-εκδήλωση κατά οποιασδήποτε μορφής βίας και κακοποιητικής συμπεριφοράς απέναντι στον άνθρωπο και τα ζώα. Ο τίτλος της γιορτής μας είναι «Η Πολιτεία Ν΄αγαπάς» και την επιμέλειά της έχουν αναλάβει οι εκπαιδευτικοί- μέλη της ομάδας μας
(αλφαβητικά):
κ. Κατερίνα Δογραμματζή(Α1 τάξη),
κ.Χρύσα Κοκορίκου (ΣΤ3 τάξη),
κ. Ιωάννα Μπάλλα(εκπαιδευτικός Αγγλικών)
κ. Μόνα Σκούρα(εκπαιδευτικός Εικαστικών),
κ. Μαρκέλλα Τσατσαρώνη(Α2 τάξη).
Η γιορτή μας θα γίνει στο Δημοτικό Θέατρο Πεύκης στις 13 Μαρτίου 2023 ημέρα Δευτέρα και ώρα 18:00΄. Ακολουθεί η πρόσκληση σε απλή και ψηφιακή μορφή.
Αγαπητοί μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί, τα μέλη της ομάδας μας συνεργαστήκαμε με κέφι και καλή διάθεση θέλοντας να περάσουμε μηνύματα αγάπης, ομόνοιας, σεβασμού απέναντι στα ζώα και τον άνθρωπο και αρμονικής συνύπαρξης, ενάντια σε κάθε μορφή βίας και σας προσκαλούμε να μάς τιμήσετε με την παρουσία σας στην καινούρια Πολιτεία, που μαθητές και εκπαιδευτικοί χτίσαμε, στην Πολιτεία Ν΄αγαπάς!
Πώς νιώθει άραγε ένα ζωάκι που το εγκαταλείπουν, που το χτυπούν, που δεν το φροντίζει κανείς, που κρυώνει τα κρύα βράδια, που πεινάει και διψάει; Είναι χρέος όλων μας, μικρών και μεγάλων να προστατεύουμε τα ζώα και να περάσουμε ένα ηχηρό μήνυμα: ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΖΩΩΝ! Ακολούθησέ μας και συ! Στήριξε τη δράση μας και βάλε τη δική σου “πινελιά” αναρτώντας μια ζωγραφιά, ένα άρθρο ακόμη κι ένα τραγούδι για τα ζώα, ώστε ΟΛΟΙ μαζί να κάνουμε τη ζωή των ζώων κάπως καλύτερη! Σε περιμένουμε! ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΣ.
Μια διαφορετική εφημερίδα…
Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗΣ
Χωρίς σχόλια…από τους μαθητές της ΣΤ3 τάξης…
Ας παίξουμε…
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΩΝΙΩΝ
Πολλές φορές μαλώνουμε και δεν ξέρουμε πώς να χειριστούμε ένα περιστατικό. Τι πρέπει να κάνουμε ώστε να αποφύγουμε τον καβγά; Πώς θα διώξουμε τον θυμό μας; Ακολουθούμε τα παρακάτω βήματα επίλυσης των διαφωνιών μας…
«Καλλιεργώντας την ενσυναίσθηση στα παιδιά» από τη Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Δρ. Έλενα Μανιάτη
Δράση: “Ομορφαίνουμε το σχολείο μας…ζωγραφίζοντας!!!
Η ομάδα δράσης μας, πήρε την πρωτοβουλία να ομορφύνει το σχολείο και οι τοίχοι να γεμίσουν χρώματα και συνθήματα αγάπης, φιλίας, αρμονικής συνύπαρξης…όλοι μαζί, μαθητές και εκπαιδευτικοί γίναμε μια ομάδα! Ο διευθυντής του σχολείου μας, μας προμήθευσε με τα απαραίτητα…χρώματα και πινέλα και αναλάβαμε δράση!!! Συγχαρητήρια σε όλες και όλους!!!
ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Με πρωτοβουλία του διευθυντή του σχολείου μας, οι μαθητές της Ε΄ τάξης και οι εκπαιδευτικοί τους επισκέφτηκαν τον Λαχανόκηπο στη Βαρυμπόμπη. Εκεί ανέλαβαν δράση για το περιβάλλον και έγιναν μικροί γεωργοί!
ΚΥΚΛΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Οι μαθητές του σχολείου μας συμμετείχαν στη διαδικτυακή εκπαίδευση:”Κλωστοϋφαντουργικά Προϊόντα-Δίνουμε μια νέα ζωή-Πρόγραμμα UPTEXTILE”, διάρκειας μίας διδακτικής ώρας με θέμα την “Κυκλική Οικονομία” και την ορθή διαχείριση των κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων.
ΑΦΙΣΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
Από τις μαθήτριες και τους μαθητές της Ε3 τάξης…
Η εκπαιδευτικός Χρύσα Κοκορίκου
ΑΦΙΣΕΣ ΜΕ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΖΩΗΣ
Οι μαθήτριες και οι μαθητές της Δ2 τάξης και η δασκάλα τους κ. Κατερίνα Δογραμματζή περνούν τα δικά τους μηνύματα φιλίας, ειρήνης και αγάπης δημιουργώντας…
ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ!!!
ΑΝ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ…
ΕΦΟΔΙΑ ΖΩΗΣ…
ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ…
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ!!!
Η εκπαιδευτικός της Δ2 τάξης Κατερίνα Δογραμματζή
ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΤΗ ΦΙΛΙΑ
ΑΧ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΑΛΛΑΖΑ!!!
Την Τρίτη, 29 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε εορταστική εκδήλωση στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας. Η γιορτή μας “Αχ να μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα” στόχο είχε να διαδώσει μηνύματα Ειρήνης και Φιλίας…Καλεσμένοι μας όλοι οι μαθητές του σχολείου, γι΄αυτό και η γιορτή μας επαναλήφθηκε και την Πέμπτη, 31 Μαρτίου, ώστε να την παρακολουθήσουν όλοι οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας.
Στη γιορτή μας παρευρέθησαν οι:
Η Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου κα Μανιάτη Έλενα
Ο Πρόεδρος της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής κος Τσόλας Γεώργιος
Ο Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων κος Ρουμελιώτης Νικόλαος
Μέλος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων κος Τερζόπουλος Νικόλαος
ΒΙΝΤΕΟ-ΑΦΙΕΡΩΜΑ “Αχ! Να μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα!!!
Στιγμιότυπα… Δράση για την ειρήνη και τη φιλία!!!
Η ομάδα δράσης
ΚΑΡΤΕΣ-ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
Δημιουργήθηκε μέσω του ψηφιακού εργαλείου wordwall
Όταν πρέπει να δώσω μια συμβουλή και δεν ξέρω τι να πω!!!
Σου έχει ποτέ συμβεί ένας φίλος σου ή μια φίλη σου να μοιραστεί μαζί σου κάτι που τον/την απασχολεί και να μη βρίσκεις λόγια; Οι παρακάτω κάρτες θα σε βοηθήσουν…πάτησε επάνω σε κάθε κάρτα…μπορείς να τις ανακατέψεις πατώντας το shuffle και να μεγεθύνεις την εικόνα πατώντας το τετράγωνο κάτω δεξιά…
ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΘΕΤΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ!
ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ!
Βίντεο
Η εκπαιδευτικός Μαρκέλλα Τσατσαρώνη
Έχεις γράμμα…μια δράση φιλίας…
Η εκπαιδευτικός Χρύσα Κοκορίκου
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
Η εκπαιδευτικός κ. Αγγελή Γεωργία
ΕΙΡΗΝΗ!!!
Βίντεο με δράσεις για την ειρήνη από τις μαθήτριες και τους μαθητές της Ε3 τάξης…
Η εκπαιδευτικός Χρύσα Κοκορίκου
ΗΜΕΡΑ ΦΙΛΙΑΣ – ΔΡΑΣΗ
Με αφορμή το πρώτο κεφάλαιο του βιβλίου των ΑΓΓΛΙΚΩΝ MAGIC BOOK 2, που πραγματεύεται τη φιλία και τις περιπέτειες μιας παρέας παιδιών, οι μαθητές του Γ1 εργάστηκαν σε ομαδούλες και εμπνεύστηκαν σχετικές ζωγραφιές στις οποίες εντάξαμε όμορφα διδάγματα φιλίας. Κάποια βγήκαν αυτούσια μέσα από το μάθημα μας, ενώ άλλα τα σκέφτηκαν μετά από συζήτηση οι ίδιοι οι μαθητές.
Η εκπαιδευτικός Αγγλικών κ. Ιωάννα Μπάλλα
ioanna friendship
Ας παίξουμε… Το Κρυπτόλεξο της Φιλίας!!!
Δημιουργήθηκε με την εφαρμογή e-me content, μέσω της πλατφόρμας e-me
ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΙΑ!!!
ΤΟΠΟΘΕΤΩ ΚΑΘΕ ΛΕΞΗ ΣΤΟ ΚΟΥΤΑΚΙ ΠΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ
[Δημιουργήθηκε με την εφαρμογή e-me content, μέσω της πλατφόρμας e-me]
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
ΦΥΛΛΟ-ΕΡΓΑΣΙΑΣ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ-ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
Δημιουργήθηκε μέσω του ψηφιακού εργαλείου Crossword Labs.
«Ο μοναδικός μου εαυτός» Φύλλο εργασίας
Μια όμορφη ιδέα που μπορεί να γίνει κατά την έναρξη κάθε σχολικής χρονιάς ή και κατά τη διάρκειά της. Οι μαθητές συμπληρώνουν το φύλλο εργασίας και παρουσιάζουν τον μοναδικό εαυτό τους. Με αυτόν τον τρόπο συστήνονται στους συμμαθητές τους…
ο-εαυτός-μουΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ σημαίνει να εργαζόμαστε ομαδικά, να αναπτύσσουμε σχέσεις αμοιβαίας βοήθειας και υποστήριξης έχοντας έναν κοινό σκοπό! Στη δράση που ακολουθεί ζωγραφίσαμε τα τζάμια του σχολείου μας, κάθε μαθητής ξεχωριστά έβαλε τη δική του πινελιά, όλοι μαζί δημιουργήσαμε…
Δημιουργοί: μαθητές του πρωινού [Ε3] και ολοήμερου [Ε1, Ε2, Ε3]